Vanzarile Dacia au inregistrat o crestere de 16,5% in primul semestru al anului 2013 fata de perioada similara a anului trecut.
Astfel, potrivit mediafax, vanzarile Dacia s-au ridicat la aproximativ 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si noilor variante Logan si Sandero. Marca Dacia a reprezentat in primele sase luni ale anului 16,2% din vanzarile Renault.
Conform datelor, vanzarile noii variante a Sandero au crecut pe toate pietele, printre care Belgia (99%), Spania (61%), Turcia (35%), Franta (32%) si Italia (32%), modelul Duster inregistrand la nivelul grupului vanzari de 188.868 unitati, in urcare cu 50%.
Constructorul francez noteaza ca marca Dacia a inregistrat in Europa o cota de piata de 2%, cumulat pe autoturisme si vehicule comerciale usoare, in urcare cu 0,4 puncte procentuale fata de aceeasi perioada a anului trecut, cea mai puternica crestere in randul marcilor prezente pe continent.