Nu apar in mediaplanuri, iar reclamele pe care le afiseaza sunt, fara exceptie, „specifice” domeniului. Spre fericirea angajatorilor, de multe ori nu pot fi accesate la locul de munca si, chiar daca nu beneficiaza de promovare sustinuta, au o popularitate foarte mare, sustinuta de un sistem ad-hoc de „recomandari”.Jurnalistic, orice subiect poate fi tratat insa la modul serios si decent: MONEY.ro a analizat traficul site-urilor „cu specific”, chiar daca e un subiect „tabu”, pentru a vedea si „fata nevazuta” a online-ului romanesc. Iata cateva concluzii: sase site-uri straine care au continut pornografic atrag lunar peste doua milioane de vizitatori unici din Romania (si acesta e doar varful ice-bergului), dar acest target nu este luat in seama de niciuna dintre partile care formeaza puzzle-ul publicitatii online din Romania: agentii media, regii de vanzari online si clientii online.Printre acestea se numara pornhub.com, livejasmin.com sau redtube.com.E firesc: nimeni nu vrea (sau nu are curajul) sa isi asocieze imaginea cu aceste site-uri iar multi publicitari sau publisheri online consultati pentru acest articol fie nu au dorit, fie au refuzat sa dea declaratii.Sursa foto: money.roVezi cele mai traficate sase site-uri porno pe money.ro