GREVA la CFR. Sindicalistii CFR nu au ajuns, pana astazi, la un consens cu Ministerul Transporturilor, dar vor continua negocierile si in urmatoarele zile.
Potrivit presedintelui Federatiei Mecanicilor de Locomotiva, Iulian Mantescu, nu este exclusa posibilitatea de a fi declansata o noua GREVA la CFR, daca revendicarile nu le sunt satisfacute.
GREVA la CFR. Reprezentantii CFR nu au obtinut MAJORAREA SALARIILOR cu 10%, neajungandu-se la un acord cu autoritatile nici in privinta disponibilizarilor. Iulian Mantescu a preciziat ca negocierea poate dura pana la sapte zile, in functie de ce raspuns vor primi angajatii CFR, de la ITM si Ministerul Muncii.
Citeste si: Feroviarii ameninta cu MASURI RADICALE DE PROTEST daca nu se ajunge la un consens
“In maxim 5 zile este posibil sa primim raspunsul de la administratia de cale ferata, urmand sa se decida numarul de salariati care trebuie disponibilizati.
Daca se va semna acordul, se va aplica din ziua in care se va semna la Ministerul Muncii. Maine (n.r.- joi) mergem la discutii cu toate societatile si vom incerca sa finalizam acest acord. (…) Daca nu, orice e posibil”, a declarat Mantescu.
Citeste si: CFR Calatori: Am oferit o CRESTERE SALARIALA de 4 la suta, fara concedieri colective de personal
Sursa foto: bzi.ro
RUSINE MARE !!!
Valentin Dorobantu inca se mai afla la conducerea CFR Calatori.
Directoarea de achizitii “in totalitate legale” Carmen Maria Popescu inca mai trage sforile…
DACA FURA DIRECTORUL “SMART” DE CE SA NU FURAM SI NOI NASII?
MAFIA DE LA CFR CALATORI?
Sub privirea “neputincioasa” a Ministrului Transporturilor dl. DAN SOVA ,subalternii isi fac de cap in continuare ?
“Cum a sifonat directorul CFR Calatori subventiile de la stat. De cum protectorul sau puscariasul Relu Fenechiu l-a instalat ditamai jupanul la CFR Calatori, Valentin Dorobantu s-a si apucat de treaba. Dar nu cea pentru care este platit din bani publici, bineinteles. Dorobantu a trecut imediat la aplicarea unui plan minutios de falimentare fortata a companiei de stat aflata in subordine, a carei activitate a fost pur si simplu sabotata sistematic, dupa cum s-au plans in mod repetat chiar angajatii de la CFR Calatori, totul in beneficiul concurentilor din domeniul privat.
Dupa mine, potopul!
Aceasta pare sa fie singura strategie manageriala dupa care se calauzeste Valentin Dorobantu in conducerea CFR Calatori. Astfel, in doar cateva luni, a desfiintat sute de trenuri .
Acum, s-ar putea crede ca poate lucrurile nu mergeau bine si atunci seful a fost nevoit sa ia masuri drastice… Numai ca aceleasi rute, care au fost apoi cedate operatorilor privati, produc bani frumosi pentru acestia. Totul a fost posibil prin punerea celor mai rentabile curse la ore total nepotrivite si umflarea preturilor biletelor, astfel ca, in scurt timp, calatorii au disparut cu totul din trenurile companiei de stat.
In schimb, la organizarea licitatiilor intervalului orar, firmele de casa ale „caracatitei Fenechiu” au primit cele mai bune ore.”
Carcotasii spun ca aceasta “caracatita” are azi alt nume…Nu este greu de ghicit.
Hotie la drumul mare? “Directorul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încredinţat ilegal unei firme controlate de afaceristul Gruia Stoica un contract de reparaţii automotoare a cărui valoare poate ajunge la 20.000.000 de euro. Imediat după ce Gruia Stoica a fost reţinut pentru încercarea de trucare a unei licitaţii de transport feroviar de marfă, directorul CFR Călători, Valentin Dorobanţu, a încheiat un acord-cadru pentru reparaţii de automotoare cu o firmă controlată de afaceristul gălăţean, dar care până acum nu a mai efectuat asemenea servicii feroviare. Încredinţarea acestui contract a fost pregătită cu mult timp înainte de semnare de către Valentin Dorobanţu, botezat de ceferişti “Smart”, pentru şmecheriile pe care le regizează în zona transportului feroviar de călători. Practic, directorul de la CFR Călători a făcut demersuri serioase încă din vara anului trecut pentru a ajuta firmele lui Gruia Stoica să prospere pe spatele companiei de stat.”